Tietoa meistä

Yhdistyksemme on Itä-Vantaalla toimiva aktiivinen ja vireä ikäihmisten harraste- ja edunvalvontayhdistys  Sinulla on mahdollisuus löytää uusia ystäviä ja uutta sisältöä elämään osallistumalla yhdistyksemme toimintaan. Yhdistyksemme on perustettu 26.05.1976, joten 2023 on 47. toimintavuotemme.

Kerhoja, retkiä, asiantuntijaesitelmiä

Ohjelmamme sisältö perustuu yhdistyksen jäsenten aloitteisiin ja ehdotuksiin. Tilaisuuksiimme pyydetään eri alojen asiantuntijoita kertomaan ajankohtaisista asioista ja keskustelemaan kanssamme.

Yhdistyksemme kerhotoiminta on vireää käsittäen mm. muistikerhon, lukupiirin ja golfkerhon. Toimintamme käsittää lisäksi kulttuuripitoisia matkoja sekä koti- että ulkomaille. Teatterikäynnit ovat meillä erityisen suosittuja yhdessäolon muotoja.

Jäsenyys

Yhdistyksemme v. 2023 jäsenmaksu on 30 €, sisältäen kerhopäivinä kahvitarjoilun. Lisäksi se sisältää Kansallisen senioriliiton julkaiseman Patina-jäsenlehden, joka toimii yhdyssiteenä liiton, piirien ja yhdistysten välillä. Lehti ilmestyy viisi kertaa vuodessa.