Kerhot

Kerhojemme kokoontumiset ja kerhojen toiminta-ajatukset löydät kunkin kerhon kohdalta.

MUISTIKERHO

Muistikerho kokoontuu Tikkurilan Asukastilassa Lummetie 2 A 4:s kerros parillisten viikkojen perjantaina klo 11.00 - 12.30. Kerhoa vetää
Tarja Kantanen puh. 040 533 2005 (tarjakantanen@gmail.com) .

Muistikerhon tavoitteena on muistin virkistäminen ja iloinen,  positiivinen yhdessäolo. Kerhossa ratkotaan erilaisia muistitehtäviä ja jäsenet kertovat omista mieleen jääneistä tapahtumista ja muistoista. Muistisoluja virkistetään myös taukojumpalla.

LUKUPIIRI

Lukupiiri kokoontuu pe 12.4.2024  klo 11.00 Tikkurilan Asukastilan neuvotteluhuoneessa. Luettavana on Enni Mustosen kirjoittama Kasvattitytär.  Tervetuloa kiinnostuneet mukaan, vaikka et olisi kirjaa lukenutkaan. Lisätietoja Virpi Ratialta virpi.ratia@elisanet.fi tai 040 555 9248.

GOLFKERHO

Kerholaiset ovat pelanneet pienellä joukolla Hiekkaharjun ja Talman kentillä. Talvella on mahdollisuus harjoitella pienellä joukolla tai yksittäin tai sitten ottaa kokonaan uusi laji haltuun. Lisätiedot kerhon vetäjältä  Päivi Puuruselta, puh. 050 535 4544 tai paivi.puurunen@kolumbus.fi.

DIGIKERHO

Digikerho  on toistaiseksi tauolla, koska asioiden oppimiseen tarvittiin enemmän "vierihoitoa".

LOUNASKERHO

Lounaskerhomme on perustettu 25.1.24 Chico'sissa.Toiminta alkoi yllättävän reippaissa merkeissä. Meitä oli paikalla22 jäsentä ja kaksi lastenlasta. Kerhomme tarkoitus on kokoontua kerran kuukaudessa yhteiselle lounaalle erilaisissa tikkurilalaisissa ravintoloissa. Maaliskuun lounas on 21.3. klo 13 ravintola Zillassa .

Ilmoittautuminen virpi.ratia@elisanet.fi

KÄSITYÖKERHO

Käsityökerho on toistaiseksi tauolla.

SAUVAKÄVELYKERHO

Sauvakävelykerhoa on toivottu, mutta vetäjä vielä puuttuu. Olisitko sinä kiinnostunut?