Piirin järjestämiä tapahtumia

Liikunnallinen hyvinvointipäivä 30.10 Kisakallion Urheilupuistossa Lohjalla. Tilaisuus on tarkoitettu lähinnä kerhojen vetäjille, mutta olet myöstervetullut. Ohjelmassa on mahdollisuus tutustua ja saada opastusta erilaisiin urheilulajeihin kuten keppicurlingiin, frisbee -golfiin tai jousiammuntaan ym. Päivä on tarkoitus viettää hauskasti mukavassa seurassa tutustuen ja vaihtaen kokemuksia kerhojen toiminnasta. Ilmoittautumisen voi tehdä tiitaitapaamisien yhteydessä. Menisimme yhdessä pikkuautoilla.

KIRKKOPYHÄ ON PERUUTETTU

Piirin Kirkkopyhä on Porvoon tuomiokirkossa

Lucian päivänä, sunnuntaina 13.12.2020.

Jäsenhankintakilpailu

Senioriliiton hallitus on julistanut yhdistyksille kilpailun, mikä alkaa syksyllä ja kestää 31.12.2020 asri. Tarkoituksena on saada 500 uutta jäsentä. Kilpailussa yhdistykset on jaettu kokonsa mukaan ryhmiin. Meidän yhdistys kuuluu ryhmään A, kun meillä on jäseniä 100 tai vähemmän. Kilpailussa menestyneet yhdistykset palkitaan kunniakirjoilla ja rahapalkinnoilla (500 €, 300 € tai 200 €). Katselkaa ympärillenne ja pyytäkää ystäviä, naapureita tai entisiä työkavereita mukaan toimintaamme.