Teatterit ja konsertit

Kevät 2024

Kansallisteatterin Suuri näyttämö la 10.2.2024 klo 12.00
Ensimmäinen tasavalta
Pääosassa lähes unohdettu suuruus - K.J. Ståhlberg.
Kansallisteatterin pääohjaajan Esa Leskisen kirjoittaman ja ohjaaman Ensimmäinen tasavalta on kertomus siitä, kuinka tsaarin vallan alla viruvasta, Euroopan takapajuisimmasta sääty- yhteiskunnasta vähitellen muodostui demokraattinen moniäänisyyttä ja oikeusvaltioperiaatetta kunnioittava Suomi.
Lipun hinta on 49 euroa. Ilmoittautumiset pirjo.oinonen2@luukku.com viimeistään 9.1.2024.
Maksu viitteellä 233 senioriyhdistyksen tilille  tilille FI09 1220 3000 1537 55  viimeistään 9.1.2024 myös.

Kulttuuritalo Martinus, Martinlaaksontie 46, Vantaa
SO IN  LOVE konsertti la 17.2.2024 klo 14.00
Sopraano Anu Hälvä ja tenori Jyrki Anttila tunnelmoivat ystävänpäiväkonsertissa. Konsertin ohjelma koostuu rakastetuimmista operetti- ja musikaalisävelmistä sekä kauneimmista serenaadeista

Lipun hinta on 38,50 euroa. Ilmoittautumiset pirjo.oinonen2@luukku.com  viimeistään 18.1.2024. Maksu senioriyhdistyksen tilille FI09 1220 3000 153755 viitteellä 246 viimeistään 18.1.2024.

Seniorisoppa 2, ti 5.3.2024 klo 11.00

Lupa laulaa mukana. Seniorisoppa on tapahtuma, johon voi tulla yksin, kaksin tai isommallakin porukalla. Seuraa löytyy ja aina saa laulaa myös mukan.  Seniorisoppa sisältää toivekonsertin,yhdessä nautitun keittolounaan ja kiireetöntä jutustelua.

Lipun hinta 18 euroa. Ilmoittautumiset pirjo.oinonen2@luukku.com viimeistään 2.2.2024

Ilmasta rahaa la 16.3.2024 klo 13.00                                      Helsingin kaupunginteatteri, suuri näyttämö

Helsingin Kaupunginteatterin kevätkausi toteuttaa katsojien pitkäaikaisen toiveen ja tuo suurelle näyttömölle mehevän farssin. Ilmasta rahaa on todellinen farssien klassikko, yhä uudestaan räjähtävä naurupommi, joka  tarjoaa joukon poikkeuksellisen nopeita juonenkäänteitä, yllättäviä väärinymmärryksiä ja kohtuullisen määrän kuuluisaa ovien pauketta sekä yllättävän loppuratkaisun.

Lipun hinta 49 euroa. Ilmoittautuminen viimeistään 13.2.2024 pirjo.oinonen2@liikku.com . Maksetaan myös viimeistään 13.2.2024 Senioiden tilille  FI09 1220 30009 153755

-------   ------  ------

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠