Teatteri ja konsertit

Mielensäpahoittaja ja poika tiistaina 12.4. klo 19.00
Teatteri Vantaan Silkkisalissa, osoite Silkkitehtaantie 5 (Tikkurilantie 44)  Esiintyjinä Esko Roine ja Aimo Räsänen . Lipun hinta on 31 euroa. Sitovat ilmoittatumiset 11.3. mennessä anu.ripatti@gmail.com tai puhelin 040763712. Maksu  31.3. mennessä yhdistyksen tilille
FI09 1220 3000 1537 55 viitenumero 3120.

Puhelinlangat laulaa su 30.1.2022 klo 15.00. Peruutettu
Musiikillinen esitys Järvenpää-talossa. Laulunäytelmä kertoo Katri Helenan elämästä. Esiintyjinä ovat Susanna Heikki, Teijo Lindström, Kalle Juusela ja Katri Karisukki. Lipun hinta on 29,50€. Yhdistys on varannut 25 lippua. Ilmoittaudu Anu Ripatille anu.ripatti@gmail.com tai puh. 040 763 8712. Ilmoittautuminen ja maksu joulukuun aikana.
Tapahtuma maksetaan tilille FI09 1220 3000 1537 55, viitenumero 3120.

Kesäteatteri KOUKUSSA Tuusulan Krapin kesäteatterissa

Syyskautemme alkaa keskiviikkona 1.9.2021 klo 19.00 Krapin kesäteatterin esityksellä Koukussa. Meille on varattu 25 lippua, á 33 euroa. Ilmoittaudu ennen 2.8.2021 paivi.puurunen@kolumbus.fi .  Maksu maksetaan yhdistyksemme tilille FI09 1220 3000 1537 55.

Teatteri Vantaa toimii uusissa tiloissa, osoite Silkkitehtaantie 5, (Tikkurilantie 44) 01300 Vantaa. Olemme valinneet kaksi esitystä.

Perjantaina 22.10.2021 klo 19.00 Pientä laittoa. Railakas komedia parisuhderemontista! Juha Veijonen ja Maarit Peltomaa tähdittävät.

Torstaina 4.11.2021 klo 19.00 Pariisin taivaan alla, Jorma Uotinen &Trio Avec Draamakonsertti, jossa käydään läpi Jorman elämää, taitelijan tietä.

Eläkeläislippu on 30 euroa. Ilmoittautuminen 22.9.mennessä kumpaankin esitykseen.

Tiistaitapaamisissa kiertää ilmoittautumislista, mutta voit ilmoittaa Anu Ripatille suoraan anu.ripatti@gmail.com tai  040 763 8712. Maksu maksetaan yhdistyksemme tilille FI09 1220 3000 1537 55.

Hyvä tietää
Anu Ripatti on teatteri- ja konserttijärjestelyistä vastaava. Kun huomaatte jotain kiinnostavaa, niin voitte ehdottaa uusia tapahtumia hänelle tiistaitapaamisissa tai sähköpostitse.